Als schrijnwerkersbedrijf ben je niet op zoek naar software, maar naar een oplossing om zo efficiënt en correct mogelijk te kunnen werken. Dit is erg belangrijk voor de klanttevredenheid en de rentabiliteit van je bedrijf.
Het bedrijfsproces in een schrijnwerkerij loopt over verschillende afdelingen, die perfect met elkaar moeten samenwerken. De aangepaste software speelt hier een cruciale rol in. De informatie moet door iedereen, zowel op de werkvloer als door de bedienden, snel en ondubbelzinnig te begrijpen zijn. Duidelijkheid en gebruiksgemak zijn hier de sleutelbegrippen.
Om de doorstroming van offerte, over bestelling, productie, plaatsing en betaling goed op te volgen en indien nodig snel te kunnen ingrijpen, is een goed overzicht,dat door iedereen kan geconsulteerd worden, een belangrijk aspect.
Werken wordt efficiënter en de foutenlast wordt geminimaliseerd door éénmalig ingebrachte gecentraliseerde gegevens en de synchronisatie met andere pakketten. Om te vermijden dat er bij problemen of vragen haperingen ontstaan in het bedrijfsproces is het belangrijk dat je terecht kunt bij de ontwikkelaar van de software en daardoor snel en accuraat geholpen wordt.
De aspecten van onze software die onze klanten het meest apprecieerden waren nu net overzichtelijkheid, gebruiksgemak, synchronisatie met andere pakketten en ondersteuning. Om dit te kunnen realiseren, doen we er bij TECHWIN, al meer dan 25 jaar, alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te begrijpen. Daarom hebben we steeds gekozen voor focus en specialisatie binnen de sector van de schrijnwerkerijen. Wij willen namelijk meepraten met kennis van zaken.
Herken je een aantal aspecten die in jouw bedrijf mogelijks beter kunnen, aarzel niet ons te contacteren.
Contacteer ons vrijblijvend